Sunny day.

Hallo!

Det är söndag och jag befinner mig ute hos mamsen. Solen skiner och det är en härlig dag. :)
Har haft en go helg med min älskade. Legat i hans säng och myst, sett filmer och serier och sedan gjorde vi lite vettigt som att städa och tvätta igår. :) Fint som vanligt med den bästa!

I fredags när jag var med papsen och Elisabeth och åt lite på hotellet så såg jag ett par som båda hade dreads i håret. Och då jag funderat på det för över ett år sedan så blev jag sugen på det igen. Det är snyggt!
Ska nog låta håret växa till sig lite tills typ sommaren och sedan antingen sluta borsta det eller fixa fejkade hos frisören. Det är två sätt man kan fixa det på.
Jo, när jag vill fixa något så vill jag verkligen det. Som med piercingen- ville skaffa en näspiercing för typ tre år sedan men fick inte, och nu när jag fick så blev det en. Hihi.. Woop! ;)

Nä, nu ska jag duscha.
Peace.

Sommar- så efterlängtat!
Bilden togs den 25 juni 2010 ute i trädgården med webkameran.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0