Stan med mor min.

Jag brukar vanligtvis ha en skön känsla på fredagar, men under denna fredagen har jag mått sådär bra faktiskt...
Har haft ont i magen i princip hela dagen, jo men hej på dig Mr. Mensvärk! :p Har dessutom haft ont i huvudet hela eftermiddagen också. Inte kul, inte kul! Tror dock huvudvärken uppkommit p.g av koffein/tein- brist. Haha, är jag beroende eller vad? Dricker ju typ bara en till två koppar om dagen vanligtivs. Hmm...
Men då mamma ringde och erbjöd lite shopping på stan tidigare idag, så blev jag glad!
Gick hem och duschade efter skolan och sedan hämtade hon mig. Åkte till Intersport där de renoverat om ganska rejält, och fräscht var det. Men det var tråkigt där och jag ville bara därifrån (jag kan bli väldigt rastlös i affärer), ville ju ha Easytone- dojjor, but fuck the price of them!
Sedan fortsatte vi med att kolla läget på Lindex, där jag hittade lite fint. Bl.a ett par gröna chinos, som jag sedan kom på att jag lagt ut på bloggen för ett litet tag sedan för att jag tyckte de var så snygga och ville ha dem till mina svarta kängor. Awesome! :D
Jag mötte sedan min älskade på stan. Skulle möta honom utanför en bank, började traska dit, vände mig om och såg honom bakom mig. Så jag gick mot honom och blev glad. Sedan drog han iväg med tåg för att vara borta hela helgen på konferens. Inte kul, men jag kommer nog överleva.. Jag hoppas det iallafall. ;) Fick ju sova hos honom inatt, hihi. <3
Mamma och jag fortsatte med att hämta Isak här hemma hos pappa för att åka och käka pizza. Gött!

Det var trevligt att träffa mamma och shoppa, hihi. :)
Men nu sitter jag här med en aning huvudvärk och dricker Cola och har lite mindre liv, jo. Laddar upp, eller något. Nä, jag vet inte! :p

PEACE.

Mamsen och jag på Liseberg 1 augusti förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0