Sista helgen i mars.

Det har varit en fin helg, må jag säga.
Den har bestått av en del shopping, och nya kläder gillas!
Under lördagsmorgonen så hade jag nog en aning PMS (grrr), och störde mig på pappa. Vi tjaffsade lite, men sedan blev det en fin dag tillsammans med far min. Började med en promenad runt sjön i solen, och sedan blev det fika och shopping. Jag fick med mig ett par till gröna byxor och en svart topp hem. Snel pappa! ;)
Jag har hängt med min underbara vän Josefine, sov över hos henne natten till idag, traskade dit igårkväll.
Och det var väldigt mysigt, även att det inte funkade att se film som vi ville på deras laptop. Så vi spelade TP (kan tilläga att det var Trivial Pursuit för barn, hehe) och sov istället. :)
Vaknade runt 9, men då vi ställt om klockorna nu så sov vi ju inte särskilt länge egentligen.
Vi åt en god frulle och sedan spelade vi spel, gick ut och tog kort och åt plättar i flera omgångar. Fin chey jag har till vän!
Tänkte åka till mamma först, så hon hämtade mig utanför Jozzan då hon ändå var i stan, men sedan ångrade jag mig, kändes lite struligt.
Så istället drog jag hem hit, till lägenheten, lämnade i stort sett bara av min lilla packning innan jag drog till min Johannes. Han var dock trött, min älskade, men det var ju fint ändå. Hihi. :)
Vet inte om jag pallar middag idag, så ska nog hämta mig en kopp te och en macka kanske.
Och sedan fixa lite nödvändigt. Leta fram, eller kolla om jag har rättare sagt, ett USB- minne till våran Power Point redovisning till SO:n. Annars blir det sängen schnaart!
PEACE.


Lakritz- och chokladbiten.
En busig natt, 6 januari. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0