Prime Time.

Efter en skoldag med bland annat ett nationellt prov i kemi- laboration och en idrottslektion då jag fick stå målis med full innebandymålvakts- utrustning. Det var varmt och jobbigt med en stor hjälm och jag var inte speciellt bra där, nä. Men jag var schysst och tog rollen som målvakt bara för att ingen annan ville.
NP- kemilabben gick dock ganska bra, kändes det som. Kul att laborera ju! :)
Efter skolan knallade jag med luren mot örat, pratandes med mamma, mot Prime Time där jag piercade mig för cirkus tre månader sedan (eller den 7e april blir det 3 månader, men ändå). Jag kollade upp om det var infekterat vid piercingen, vilket jag tror det är, och en av de fyra killarna där nere i källaren sade att jag bara ska tvätta. Han hade dreads, så jag utbrast; "åh, du har dreads!", och frågade lite om dem. Jag frågade om han kunde göra dreads, och han sade att han kunde men att han typ aldrig har gjort det på någon tror jag. Hehe :p Han skulle typ ta cirka 1000 spänn för det, vilket är rätt hyfsat då det kostar typ 3000 att göra det på salonger där de göra dreads. Så när jag fått ihop till det så kanske jag drar dit och fixar DREADS! Men han varnade mig för att jag kommer få genomgå smärta under de ungefär sex timmar det tar att göra dem. Men det är det säkerligen värt isåfall. :D
Sedan drog jag till älsklingen för att bara möta honom utanför hans dörr typ och sedan drog vi och käkade pizza. :)
Han fixade lite och sedan tänkte vi dra hem till honom men då ringde hans kompis Shqiprim och ville ses, så då drog vi till Spelverket. Vi gjorde inte så mycket väl där, typ snackade lite, låg och latade oss i en soffa och tittade på när folket dansade till ett dans- tvspel. Lite trevligt!
Sedan har jag redan gjort en updatering via mobilen om vad jag gjorde efter att jag lämnat Spelverket- jo, jag gymmade. :)
Det där var min fina tisdag, alltså.

Nu ska jag duscha. Adíos.


Utanför mitt fönster. Såg en luftballong i helgen, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0