Nu - Långhelg.

Hey!
Torsdag och fredag denna skolvecka är studiedagar, vilket innebär att det blir en extra lång helg nu. :) Gött gött!
Denna onsdag började med ett möte då vi planerade inför den vecka i maj då tyskarna från Schneverdingen kommer hit. Det är ett utbyte mellan ett gäng elever från en skola i Schneverdingen och från Prästängsskolan här i Eksjö som vi utför. Vi var ju i Schneverdingen i höstas och bodde hos olika tyska ungdomar. Och nu är det deras tur att besöka oss i maj! :) Trevlans.
Sedan följdes mötet av matte och sedan SO på det och NO i slutet.
Jag hängde med Jozzan och Amanda hem för att chilla lite där. Fikade med de kärleksmums som blev över av vårat bak till personalrummet, och sedan hade vi det trevligt med lite dans- Jozzan lärde mig en line- dance som hon lärde sig på idrotten idag. Lite festligt ju, hihi. :) Och sedan körde vi en lek då en ska sitta med ögonen täckta och få smaka på tre olika smaker från köket och gissa vad det är. Hur fan skulle jag kunna känna att det var solrosolja? Haha! Det är rätt läskigt det där, man har ju ingen aning om vad man får för något i munnen... :p Men kul! :D
Ikväll har jag smakat på en halv minisemla, hehe. Var tvungen att smaka lite, testa om det verkligen är så att jag tycker illa om dem. Och slutsatsen blev att semlor faktiskt inte är så dumma ändå, faktiskt rätt fina! ;) Hihi..
Lite bilder från resan till Schneverdingen;
Nöjesparken Heide Park.




Hamburg.










Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh Heide Park är skitkul :D

vi var ju med där med tyskarna ^^

skitkul :P

2011-03-20 @ 14:37:19
URL: http://flipbabyflip.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0