HELG.

Har än så länge tillbringat helgen med underbara människor, min pojkvän och mina tre vänner. Hade myspys med älskling igårkväll, tjockade oss med chips och choklad och tittade på Astrid Lindgren- filmer, Ronja Rövardotter, Rasmus på luffen och Kalle Blomqvist. Hihi :) Gick hem i eftermiddags från honom för att fräscha till mig lite och äta lite innan Agnes, Amanda och Josefine kom hit förberedda med godis och filmer inför filmkvällen vi haft denna kväll :D Vi såg enbart skräckisar. Typ en och en halv film. De var dock sådär enligt mitt tycke.
Sedan blev det till att lyssna på musik, köra igenom ett bildspel med mina bilder på datorn och snacka innan de for hem till sig. Heltrevlig kväll med tre fina vänner!
Dessvärre blir det väl mindre trevligt att sova ensam hemma inatt... Innan var jag väl ganska så skeptiskt till det då jag var en aning skärrad efter filmen och frågade desperat om ingen av vännerna ville slagga hos mig, men nä. Nu känns det ju bättre så det blir nog inte så farligt ändå ;)
Kanske ska bädda ned mig snart så att jag får energi till en söndag med träning och kanske ett besök hos mina morföräldrar, får ringa och fråga om de har lust att bli våldgästade av mig! Nä, men de har nog inget emot om jag kommer dit och tjötar lite :)
PEACE!

Ikväll;





Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0