Godmorgon.

Åh, svårt det ska vara att somna om då. Vaknade med en molande värk i magen och mina ben som kändes rastlösa på något skumt vis. Låg och läste lite innan jag försökte somna om, men nä det gick inget vidare. Så jag gick upp och värmde min lilla pizzabit jag hade kvar från igår. Det var gött!
Nu har jag dragit på mig min varma mjukisoverall, som är våra "klassplagg" med våra balla tryck- "Töntvarning". :) Och sitter och lyssnar på lite ny musik. Kan ju hoppas att jag kan få sova lite mer sedan.
Kan meddela att min piercing är fucked up just nu. Det har typ växt igen skinn inne i näsan så att jag inte får i piercingen helt. Det är nog infekterat också, för utanpå runt om piercingen så är det rött och fult, som en stor finne/äcklig mini- böld. Det suger! Jag har för mig att jag sett att piercingen varit helt igenom liksom, jag förstår inte... ---> Update 27 mars. Piercingen är igenom nu, jag pillade bort lite jox som satt framför hålet i näsan och vips så kom den igenom. *Lättnad*
Ska uppdatera med lite musik i bloggen något senare. Good.
Två på mig från julafton 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0