DREADS.

Jag suktar efter dreads nu. Det är så snyggt! Vill skaffa NU. Vilket jag gör, jag sitter och fixar på egen hand här.. Eller inte. Skulle bli jätteglad och det fanns någon privatperson som kunde fixa, och att det inte kostade allt för mycket. Det går väl på typ minst 2000 kr att göra det på salong nånstans vad jag har uppfattat när jag kollat runt på internet. Annars får det bli en sväng till Göteborg när jag har lite mer pengar och så. :)
Idag har det varit en ganska vanlig tisdag i skolan. Och när jag kom hem så satte jag igång med plugget direkt. Pluggade inför nationella i kemi (gjorde det jag förstod i häftet, jag ska gå hem till älskling sedan som är kemist, typ.. Nä, men det är lite utav hans grej det där med joner och så, hihi) och sedan körde jag igenom ett engelskahäfte vi fått att träna lite på inför NP i engelska. Finemang!
Nu blir det snart käk innan jag ska spatsera genom staden för att hälsa på min älskade.
Peace.
Dreads!
Mariette Hansson från Idol 2009, som jag för övrigt höll på. Så cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0