Sommarlov!

Och så var det återigen dags för ett härligt sommarlov! Muy bien, muy bien. :)
Det är åskoväder nu, superfint och passande denna skolavslutningsdag... Nä, men vi är glada ändå nu när vi har många lediga dagar framför oss, va!

Kan börja med att berätta lite om de sista dagarna anknytna till Prästängsskolan. Alltså dagen på Liseberg och Ränneborgsdagen.
Vi hade en kul dag på Liseberg, även om jag borde undvikt att åka mer då jag var ganska illamående mot slutet av dagen. Jag gav mig bl.a på Atmosfear då, vilken inte var så hemsk egentligen. Köpte även en massa sockervadd och blev förundrad över en grabb som hade fickplunta med sig in på Burger King...

Från klass 9C2 var det bara nio elever som hade tagit sig till Ränneborg för att tävla i olika friidrottsgrenar o.s.v. Detta resulterade i att vi kom sist av alla nior, som vanligt. :p Det var inte direkt någon idrottsklass jag gick i... Som jag gick i. Åh, nu finns inte 9C2 längre, nu är vi splittrade och ska börja nya liv, alltså. Hm, det var en speciell klass jag gick tillsammans med i tre år... Jag kommer nog sakna dem, det tror jag minsann.

Idag var jag fanbärare på avslutningen. Jag fick stå och hålla en enorm flagga, en fana då, på scenen i kyrkan. Duktigt av mig att ställa upp på det. ;)
Det var fint i kyrkan med starka tal och fina uppträdanden. Sedan blev det en riktigt gräddig jordgubbstårta (uh, grädde..) med klassen. Fick våra slutbetyg och kramades lite. :)
Sedan har vi firat lite här hemma hos pappa. Broder David kom till Eksjö för att gå på avslutningen, fina bror! Och sedan kom mamma, såklart, och mormor och morfar hit för att fika. Trevlans! :)

Igår kväll var jag med älsklingen. Mumsade sockervadd och tittade på Låt den rätte komma in. Bra film! Myyys. <3


Såhär ser jag ut avslutningsdagen till ära.
Hade dock fina vågor i håret innan regnet började falla, som Amanda gjorde åt mig.
Och så hade jag gröna gladiatorsandaler till det.








Kommentarer
Postat av: Elin

9C2 <3 kanske inte de perfekta men fyfan va awesome vi va ( är)

du va superfin på avslutningen :)

2011-06-10 @ 19:50:01
URL: http://elingunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0