Rail.

Återigen en natt med älskling. Återigen en aning ångestfylld kväll, jag förstår inte på mig själv riktigt... Det känns bättre nu, det blir bättre. Han är så fin. Och jag är bra. Vi är bäst, och det ska vara så.

Sitter på mitt rum i gamla stan och sörplar en kopp te. Sedan blir det att dra till morföräldrarna för att städa lite åt dem och sedan bli skjutsad till tandläkaren. Och jag hoppas innerligt att de tar bort min räls idag, det vore så fint att slippa den nu efter säkert fyra år med den i munnen! GAH.

Igår blev det en kulglass på stan med Agnes och jag letade efter ansiktsrengöring till ett bra pris, så det blev lite skattjakt här i Eksjö. ;)
Sedan mötte vi Amanda på stan som hängde med oss upp till mig, där vi sedan kollade upp tågtider för våran Kalmarresa. Vecka tjugofem blir det till att chilla med vännerna i Agnes stuga! :)

Jag och min (då) skäggiga Johannes <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0