Då var jag i Kalmar! ;) Eller okej, på ett...

mms_img13504 (MMS)

Då var jag i Kalmar! ;) Eller okej, på ett ungefär i Kalmar, Agnes familjs stuga ligger en bit utanför den staden. Vi anlände med kustpilen- tåget runt halv 4 igår och då gick vi och shoppade. Jag köpte ett par snygga solbrillor bara för att mina andra är spårlöst försvunna. Ni ser dem på bilden, yep. Och sedan gick tha gangsta' gang och handlade matiga saker. :) Vi gjorde en egen pizza till middag igår, smarrigt blev det! Och den satt fint efter att vi gått typ 3 km från bussen till stugan, som kändes som en mil... Vi hade matkassar och jag hade min suupertunga bag. Dog.. Nu ligger jag här och vill kunna sova lite mer, varför ska jag alltid vakna tidigt för? Nu får jag ju sova! Peace.


Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-22 @ 01:35:09
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0