15e juni.

Nähä, det var visst idag jag skulle till tandläkaren. Så idag blir det både till att snacka med SYV om cirkus 40 minuter och sedan dra till tandläkaren i Nässjö.

Jag fick 100 spänn av mormor och morfar bara för att jag var så duktig på att städa igår. :) Och sedan åt vi lunch, morfars ljuvliga pannkakor med jordgubbar till. Yum!
Annars igår så var jag ganska trött, så jag chillade mest och tog en powernap, väntade på att älskling skulle sluta sin utbildning. Mötte honom sedan och gick hem till honom. Låg mest och pratade och hade det fint.
Och nu är han på utbildning igen, så jag gick till stan tillsammans med honom för att sedan traska hem.

Snart ska jag dra iväg till gymnasiet för att prata med Magdalena om mitt gymnasieval.
So long.


Tycker att de kan förinta min räls idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0