13e juli.

Nu var jobbet igång, och det känns finfint! Känns så himla bra att hjälpa andra. :)
Älsklingen har varit här hos annars ensamma mig (ingen annan familjemedlem är här hemma i Gamla Stan) sedan typ två dygn tillbaks eller vad det blir, och vi har haft det mysigt på hög nivå, hihi.
Vi tittade på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 här hemma bara för att jag inte riktigt sett hela och sedan gick vi på del 2's världspremiär inatt vid 12. Det var ett riktigt bra slut på serien i 3D- biografen. :)
Nu ska jag dricka upp min smoothie (haha, hej Agnes! Mår du bra? Jag vet att du blir äcklad, så förlåt ;)) innan jag gör mig iordning för natten och lägger mig och läser. Natti!


Metropol

Kommentarer
Postat av: Angie

Haha, du är förlåten ;)

2011-07-14 @ 11:29:21
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0