Naturvetenskap VS Omvårdnad.

Jag kan meddela att jag nu är intagen på Naturvetenskapsprogrammet med inriktning naturvetenskap då. Det är ju kul. :) Men grejen är den att jag inte är säker på vad jag verkligen vill gå, har en jäääklaa beslutsångest ska ni veta. Det är surt! Men jag tror jag satsar lite, faktiskt. Ja. Eller... NEJ- JO, jag satsar! HAHA, well... Det löser saj säkerligen. ;)
Idag skulle jag egentligen åkt med Agnes och Amanda till en tjej på landet, en härlig tjej från Holland, Charlotte. Men jag vaknade upp dundersnorig och kände bara nä, jag borde stanna hemma och chilla bort denna äckliga förkylning. Jag hostar så att det känns som jag ska spy, euw.
Är dessutom lite depp över att jag inte träffar älsklingen så mycket nu, kanske kunde blivit nåt innan då han var i stan, men det blev inte så. Life sucks sometimes... :)
PEEEAACE :D

Nu ska jag nog träffa älskling en sväng ändå, yay <3


Jag saknar min piercing, även att den var irriterande. Snygg sak.
Och ja, random bild sådär i det här inlägget som inte alls handlade om piercingar eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0