1a juli.

Lite smått krasslig har jag chillat här ute på landet idag, i vårat spökhus. Nä, men jag inbillade mig att det spökade här inatt vilket sedan visade sig vara min bror som tydligen var vaken så sent. Jag vaknade upp och mådde dåligt och så började jag tänka på en läskig scen ur The Grudge.. Uh, jag är faktiskt lite mörkrädd ibland, så jag borde sluta kolla på skräckfilmer, är ju dessutom ändå inte så mycket för den genren. ;)
Har testgått mina nya, sköna gel-skor ute i regnet och så har jag pratat med älskling och läst True Blood. Och sedan kom mamma hem från jobbet med en fet pizza som vi delade på, hon jag och David. Dock så åt jag min pizzabit smått spyfärdig, typ. Men jag mår bättre nu framåt kvällskvisten. Mamma köpte även en massa choklad, som jag önskade. :) Så snart ska jag landa i soffan med choklad framför filmen Så olika.

Jag var igång med systemkameran förut, så här bjuder jag på en lite galen redigerad bild på mig, hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0