18e juli.

Vaknade upp bredvid min fina pojkvän imorse för att sedan traska iväg till Mogården, för att börja jobba på min andra sommarjobbsvecka. :)
Idag har vi spelat Fia med knuff och så har vi bakat en kladdkaka åt dem, jag och Louise. De fyra timmarna vi ska vara där om dagen går snabbt, så de här veckorna går nog fort! Kommer kännas gött med lite stålar! :D Vad jag nu ska göra med dem... Hallå, man kan ju spara!! ;)
Annars har jag varit och handlat lite så David och jag kunde tillaga köttbullar med stuvade makaroner till middagen vi gjorde innan. :p

För övrigt har jag träningsvärk efter min springrunda, mest i benen då. Känner mig som en gammal tant, haha. Nästa runda blir nog imorgon nångång. Jobbar kväll från fyra till åtta imorgon, för vi ska gå iväg med brukarna till någon veteranfordonsträff.


Fin himmel över Eksjö stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0