15e juli.

Sådärja! Nu var första praktiveckan över, och idag hade vi typ en utvärdering för veckan. Vi fick också mata varandra med banan och vatten, bara för att testa på hur det är att mata någon och hur det känns att bli matad. :p

Gick med Amanda till city sedan för att fixa en grej, och sedan köpte vi godiiis. :)
Nu är vi hemma hos mig och chillar. Jag har fixat Amandas bloggdesign, vilken blev jättefin! Och vi blev superglada när vi hittade rätt koder för stilmallen så vi kramade om varandra. Gull!

Annars drar jag till mamma sedan och glider runt där hemma över helgen. Jag håller på att fixa så vi får True Blood säsong 3 på en Dvd nu, för mamma vill ju självklart se den med som sett sägong 1 och 2. :)

PEACE OUT!












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0