02:20

Onsdagen blev ju en fin dag det. :) Pappa drog med mig till cafévagnen på torget för lunch, och det blev någon baltisk god rätt med bröd, pickles, nötkött och sås till som han ville att jag skulle testa.
Sedan gick jag hem igen och la mig i min soffa med kläder på och läste, sedan drog jag en filt över mig och somnade. Låg där i någon dryg timma tills jag vaknade genomvarm med solen lysandes rakt på mig genom fönstret, så jag slet av både filt och kläder. :p Skön tupplur som gav massa energi annars.

Sedan kom Agnes hit ikväll och så gick vi och hyrde filmer. Det blev Winter's Bone och Get Him to the Greek. Den förstnämnda är en drama/thriller som var lite halvmysko, men den andra var en skön och ganska galen komedi. :)

Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0