16e januari.

Goder kväll!
Jag har legat med älskling i hans säng större delen av dagen. Varvat mys med Family Guy och ätit frukost bestående av chips, choklad och panpizza. Får passa på när det är helg, leva lite såhär osunt och göttigt! ;)
Vi tittade på Avatar igårkväll, vilken jag tycker är en väldigt fin film. Den är bra gjord med grymma effekter o.s.v. :)
Sitter nu och chattar med Elin i min klass, som har bra argument om hur "tråkiga" vi västerlänningar är. Att vi är så instängda av oss, att det är individen som står i centrum- till skillnad från områden som Afrika och Asien, "där de har det så trasigt men ändå ser det vackra i det och vill dela glädjen med andra"- typ så skrev Elin. Grymt bra tycker jag!
Jag skrev att det är sant, att vi har det för bra och knappt bryr oss om omgivningen för vi vet att alla har det så bra och nästan undviker att se till så att andra har det bra också, inte bara en själv.
Har nu tittat färdigt på båda mina säsongs- boxar av True Blood och ser fram emot att se säsong 3 och att läsa alla böcker som står i min hylla! :) True Blood är grymt! Jag är ett riktigt freak, må jag säga. Ett stolt sådant. ;)
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0