12th january 2011

Idag är det onsdag. Redan. Ja.
Det går fort, veckan bara svischar förbi. Som vanligt då.
Och snart har vi gymnasieval, och gah- jag är så osäker! Önskar att någon bara kunde säga till mig vad jag borde välja. Det står mellan naturvetenskapsprogrammet och vård- och omsorgsprogrammet för mig. Och de är ju rätt olika varandra liksom- det ena är yrkesförberedande och det andra högskoleförberedande. Svårt!
I alla fall, så hängde jag med Amanda efter skolan. :)
Vi gjorde "ärenden" innan vi gick hem till mig för att chilla framför datorn, med lite kortspelande och sedan True Blood. Fint!
Annars har jag duschat och fixat lite ikväll, druckit glögg med pappa och typ vinkat av julen då pappa rensade ut allt julpynt ur lägenheten. Skönt med nystart nu- ett nytt år och en massa nya möjligheter, liksom. Jättefint!
Jag skulle vilja lära mig spela ett instrument- gitarr eller fiol kanske, skulle vilja börja träna regelbundet igen (att hitta någon aktivitet vore ju trevligt- typ boxning som jag varit sugen på eller något sådant) och ja, hitta på en massa skoj, skapa härliga minnen o.s.v... :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0