Nionde januari.

Sho!
Det är den nionde januari idag, vilket innebär att det återigen är dags för skola imorgon. Skola= plugg= mindre fritid= kul! Not... Eller ibland, faktiskt.
Men jag hade mycket hellre varit ledig jämt så jag kan vara med min älskling!
Vi tittade på Sagan om ringen igår kväll, dock kollade jag inte så intensivt, fast det gjorde ingen av oss sedan.. ;) När man har varandra så är det bättre än något annat, hihi. Älskade Johannes min ♥
Vi vaknade upp och sedan har vi varit ute och ätit idag, på Keskins. Vi åt det dyraste de hade i pasta- och pizzaväg, tydligen, och orkade typ knappt hälften av maten... Inte bra, men thank god for the doggybags! Haha :)
Jag ska äta min pizza framför True Blood snart, och duscha, innan det är dags för sängen. Tidig morgon och skola imorgon, alltså..
Det här jullovet har varit väldigt fint!
Kan ju inte bli annat när det blev en fin jul, ett roligt nyår och när jag har min älskling och fina vänner!
Puss


Jag och Johannes på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0