Lördag. Sábado. Saturday. Samstag.

Ljuva lördag!
Chillat här hemma med älskling idag, spelat frågespel som Johannes vann (när är det dags att sluta vara bäst hela tiden? Kan du inte bara vara lite lagom bäst ibland bara, coola ner lite?)- ifall han läser det här då ;)
Annars.. hungrig är jag nu, men jag känner mig inte sådär dämpad som jag kan bli av lagom grov hunger, men det är inte så konstigt när jag varit med mitt panter- hjärta <3 Och mer mys ska det bli när jag ätit middag, då drar jag till hans revir och så ska vi se film- überfint :)
.
~Onödig information~
På tal om inget så är jag inne på sista säsongen av den andra True Blood- säsongen, och nu när pappa (som ska vara värst nu för tiden) skaffat en HD- box, och då hängde tydligen Canal+ med. Och på Canal+ Series går TB säsong 3! Hihi, blev ju lite glad som det True Blood- freak jag är ;) Fast jag ska nog dessvärre försöka hålla mig tills den kommer till Svt, för jag måste läsa lite mer TB och sedan har säkert ett gäng avsnitt redan gått på Canal+ Series.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0