Just because.

Har du pojkvän/flickvän? - yes ♥
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - ja
Har du hånglat med någon 2010? - japp 
Har du kramat någon 2010? - ja
Har du hatat någon 2010? - hatkänslor har jag säkerligen haft. 
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja
Är du kär nu? - ja
I vem? - Johannes
Kan du vissla? - ja, hyfsat bra.
Har du en dildo? - nope :(
Äger du mer än 5 par string? - no
Äger du mer än 10 par string? - nä
Äger du mer än 15 par string? - nej
Äger du en mascara? - yeah
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - ja jo, det gör jag nog. 
Är du en fjortis? - nesch
Är du emo? - hell no
Är du brat? - what?!
Gillar du vältränade killar? - muskler har jag inget emot. 
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - insidan räknas väl ändå mest, så det beror ju på hurdana de är. 
Gillar du nörd-killar som pluggar? - de är fina. 
Gillar du tjejer? - det är klart. 
Är du bisexuell? - ja, jag är ett litet bi jag. 
Har du över 10 bhar? - nja, så pass är det nog inte. 
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? - jo, det kan man väl säga. Men jag gillar mogna bananer jag ;) 
Kan du köra skoter? - aldrig testat, men det kan jag säkert, hihi.  
Kan du leka apa? - OFC!
Är du brunett? - jajjamän!  
Är du blond? - no no. 
Har du haft svart hår/har du just nu? - nej
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - asså, nä... (testade nyss) och för det första kan jag inte få bak foten, för det andra- borde jag spy om jag hade klarat det?
Senaste..
Vem fick du sms av senast? - Josefine/Jozzan. 
Vem skickade du sms till senast? - Julia. 
Vem ringde dig senast? - Mi padre. 
Vem hånglade du med senast ? -  Johannes. 
Vem pussade du senast? - Johannes.
Vem kramade du senast? - Josefine eller Amanda. 
Vad drack du senast? - cola
När däckade du sist? - har aldrig däckat ;)
Är du allergisk mot någoting? - hästar, kaniner och vissa nötter. 

Namn: Ester
- Smeknamn: Frallan (har så länge jag kan minnas blivit kallad det av mamsen) 
- Födelseplats: Eksjö.
- Ögonfärg: brungröna.
- Hårfärg: kastanjebrun. 
- Längd: ca 165 cm.
- Skostorlek: 39
- Vikt: mellan 50-60 kg, på ett ungefär.  
- Höger- eller vänsterhänt: höger
- Skor som du bar idag: boots. 
- Rädsla: ingen speciell. 
- Målsättning: no idea, actually. Men att leva livet? 
- Din första tanke när du vaknade imorse: typ, "undrar om jag fått något fint sms från älskling nu?". 
- Svär du: rätt mycket, antar jag. 
- Sjunger du: det händer.
- Duschar du varje dag: nej
- Tycker du att du är hälsosam: lagom.
- Spelar du något instrument: nope, men skulle vilja spela antingen fiol eller gitarr!
Har du under den senaste månaden..
- Gått på dejt: no
- Shoppat: japp 
- Ätit en hel ask müsli: nä 
- Ätit sushi: nope
- Stått på scen: nej
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: no
- Färgat håret: nej
- Stulit något: typ ja, haha.
I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: vet inte om jag vill gifta mig, faktiskt. Men isåfall 25+
- Namn på barn: tjej- Nova eller Stella, och kille- Leo, kanske? 
- Ditt drömbröllop: bohemiskt. Crazy. Fantastiskt. Oförglömligt. Eller vill jag gifta mig ens? 
- Vad vill du bli när du blir vuxen: jag vill bli något bra. Kanske läkare, lärare (jo, jag har faktiskt börjat fundera på ifall ett läraryrke kanske är något) eller något annat intressant. 
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: kanske 10 eller något. 
- Antal CD skivor du äger: typ 2 som jag kommer på just nu. 
- Antal piercings: öronen- 2. 
- Antal tatueringar: no one. 
- Antal gånger har du varit med i tidningen: det har väl hänt, men max 5 ggr kanske.
Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: hehe, det händer..
- Skrika: nej då, eller okej.. hände fakitskt senast igår (tisdag), så det händer väl.
- Sova: det händer det med.
- Ha ångest: jo, det inträffar. 
- Skada dej själv med flit: nej då, varför göra något sådant dumt?
- Vilja dö: nej nej!
- Drömma mardrömmar: händer inte ofta.
- Drömma sexdrömmar: det borde vara sådana drömmar jag drömmer varje natt. 
- Ta droger: det är klart, varje dag. 
- Försöka vara annorlunda: ja, det är fint. 
- Klä dig i svart: inte speciellt ofta, egentligen. Det är nog mer grönt än svart asså. Go green!
- Gå till kyrkan: nej. 
- Gå i skolan: ja.
- Ljuga: sällan. 
- Hata folk: no.
- Lita på folk: oftast
Vem..
- Saknar du: my love och sommaren. 
- Vill du döda: baciller och virus, sådana otäckingar som bildar cancer och skit. 
- Rörde dej sist: Angie, my bf.  
- Vill du slå: jag vill slå hela världen i någon tävling, det vore awesome! Haha. 
- Vill du kittla: de som är kittliga och börjar gapskratta- kul!!
- Vill du prata med: min älskling. 
- Skrek du till sist: en bil som nääästan körde på mig. Asså, den var ju typ kanske 10 meter ifrån, men ändå.  
- Vill du vara som: min Johannes.
Har du..
- För många vänner: nej då.
- Förföljesemani: lite så, ja. 
- Tvångstankar: de inträffar. 
- Någon annan psysik sjukdom: säkerligen. 
- Skadat någon: det har jag nog tyvärr, ja. 
- Färgat håret: ett x antal ggr, japp.
- Brutit några ben: nej, som tur är. 
- Egen dator: inte riktigt. 
- Gjort bort dig rejält: det har hänt, ja. 
- Bra självförtroende: egentligen inte, eller så inbillar jag mig bara att det inte är så bra. Fast jo, det är nog rätt bra egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0