Fridayyy.

Har inte pallat skriva nåt i veckan, eller har väl rättare sagt inte ägnat så många tankar åt bloggskrivandet.
Har hängt med vänner i veckan. Igår spelade vi in min reklamfilm om kaffe med Agnes och Amanda som medhjälpare- Agnes agerade "berättare" med en störtskön röst och Amanda fick äran att filma det hela. Nästa steg blir väl att visa upp den för klassen, då. Hehe.. ;)
Vi var och fikade på stan och jag köpte även en liten present till Linda som har födelsedagsfest imorgon. :) Det blir nog trevligt!
Annars då, kan ju berätta att jag bekräftat min gymnasieansökan nu. Och mitt förstaval blev naturvetenskapsprogrammet med inriktning naturvetenskap. Känns lite som en utmaning, men det blir nog bra.
Idag ringde jag Agnes när jag var på väg hem från skolan och frågade om hon hade lust att hänga idag och kanske sova över hos mig, men hon kunde tydligen inte sedan.
Så det blev tacomys med papsen, och strax tänkte jag se I, Robot. :)
PEACE

My shows they need to move...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0