Disco on a friday evening.

Igår kväll skakade jag och Jozzan rumpa på ett disco som var väldigt folkglest. Vi dansade i princip konstant under 3 h till låtarna som dunkade ur högtalarna, i discobelysningen och band röken som pumpades ut ibland. Jättekul att dansa ju! Typ bara vi två på dansgolvet för det mesta då, men ändå. :)
Vi stannade tills 24, knallade hem till mig och drack te och chillade tills vi blev trötta inatt vid 3- tiden, och då kröp vi till sängs.
Vaknade upp runt 10 idag, gjorde helgfrukost med ägg och kaffe och nu har vi chillat vidare.
Jag blir strax hämtad av mamsen för att sedan dra ut till vårat place på vischan och umgås med henne resten av helgen. Finemang! :)
Älskling är i Skåne just nu, så helgen kan inte bli bäst, inte fulländad liksom.
Måste bara tillägga att Josefine (aka Jozzan) Fagerlund är en underbar vän som lyssnar, är rolig och bara är allmänt söt överhuvudtaget! Tack för att du finns min vän. <3



Kommentarer
Postat av: Angie

SV: Haha lite rolig är dom allt :P

2011-01-22 @ 21:24:16
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0