Sweet 16.

Det blev ett trevligt litet födelsedagsfirande igårkväll! :)
Tjejerna anlände efter 18 nångång, och de hade med sig presenter söta som de är och en kreativ skapelse i form av en kruka fylld med gräddkola och sedan en gurka spetsad med tandpetare och godisbitar på dem mitt i krukan. När det frågade mig vad jag önskade mig så sa jag "blommor är fint". Så denna skapelse skulle föreställa en växt, typ. Så roliga dem är! Hehe. :)
Jag fick också ett snyggt linne av Agnes och av systrarna Amanda och Jozzan fick jag örhängen och en ring. Gulligt!
Älskling hade fixat en kanon, så vi tittade på storbild på väggen. Vi såg skräckfilmer, Paranormal Activity och två Saw- filmer, och så spelade vi Den försvunna diamanten.
Det var mysigt!
Dock tyckte jag att kompisarna lämnade oss liiite väl tidigt.
Idag vaknade jag upp bredvid mitt hjärta och tittade på film. :)
Sedan blev lite firande för mormor som fyllde igår, hemma hos dem med mat och tårta.
Nu har jag pluggat ett bra tag (gjort färdigt hemtentan om världskrigens tid som ska vara inne imorgon) och nu tänkte jag ta en dusch, fixa lite te och sedan blir det antingen till att se en film eller läsa innan jag somnar.
Imorgon ska jag både till tandläkaren och gå och pierca mig. Det ska bli en näspiercing! Woop.
PEACE


23 januari.



Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag tyckte också att det blev liiite väl tidigt, men vi var tvugna, annars hade vi kommit hem försent som sagt! Men vi får ha fester fler gånger. Alltid lika roligt med dig!

Puss. :)<3



2011-02-09 @ 11:43:18
URL: http://jozzaaanfagerluuund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0