Lördagar.

Alltså, jag förstår inte vad det är med mig och lördagar. I synnerhet förmiddagen under lördagar, då känner jag mig bitter, seg, rastlös o.s.v... Det suger! Fredagar är min dag, då känns allt så bra.
Jag surade på mamma, när jag inte träffat henne på en vecka nu, fan vad lågt. Och sedan får jag skuldkänslor och känner mig så dum.
I affären ville mamma köpa något kött till middag, men då äcklade nästan köttet mig, så jag föreslog att vi kunde äta något vegetariskt. Tänkte på någon grytaktig sak med bulgur som vi gjorde på hemkunskapen, så vi köpte bulgur, och på paketet stod ett recept som vi tänkte vi kunde köra på. Med banan och curry blandannat.
Jag ville också ha grönsaker och dipp, så det blir det ikväll också. Kände tydligen för att undvika kött och godis fullt med färgämnen idag. Woop woop.

Gick en promenad i solen med Morris när vi kom hem, bara för att solen sken och sådär. Härligt!
Nu händer det inte mycket alls, men vi ska väl laga mat snart. :)


Sunshine.

Har nu nästan ätit upp ett helt paket vindruvor ;) Gött ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0