Fredagen den 11e februari.

Grymt kallt fu*king snöoväder idag..! Våren, vart är du?! Kom hit så att sommaren kan förbereda sig för att breda ut sina varma uv- strålar över detta land, och så att organismerna tinar upp en aning i kropp och själ. Det vore underbart!
Okej.. Om man tänker efter så har bara drygt en vecka passerat i februari månad, men ändå. När det handlar om känslan liksom. :)
Denna fredag började som vanligt i skolan de första timmarna.
Vi såg färdigt filmen Schindlers list idag, vilken var en väldigt bra film! Gripande- oh ja! Grymt..
Sedan flöt det på som vanligt med spanska och under sista lektionen, som är svenska, så skulle vi ringa och söka sommarjobb om vi ville, annars fick man dra hem typ 30 minuter tidigare. Jag kollar upp det snart, visste inte riktigt vart jag skulle ringa, så vi drog hem till mig. Amanda, Agnes och jag. :)
Vi chillade, och sedan drog vi ut på stan i snön och jag köpte mig en piercing (jo, nu har jag snart gjort mig av med mina födelsedagspengar.. Ester!! Lär dig spara, för fan!) så jag kan byta med den jag har nu om ett tag. Det blev en stjärna. Finemang. :)

(GAAH! Vilken jäkla idiot jag är ibland, fan det här kunde gått riktigt illa.. Jag kokade kaffevatten åt pappa i en kastrull nyss, och jag satte plattan på högsta graden. Och jag går till rummet och sätter mig här och börjar skriva inlägget och sådär, och då slår det mig, som om jag fick en hjärtattack för stunden, att jag glömt bort vattnet! Typ 10 minuter efter att jag satt på plattan eller något. Shit, vad jag blev rädd! Vattnet hade dock inte hunnit koka bort, så det blev ingen torrkokning som det blev en annan gång. Gosh...)

Jozzan kom lite senare sedan, och då hade vi dragit ut på stan, så hon stod och ringde på här hemma för vi hade glömt säga till henne. Haha stackarn! ;)
Vi var på LOKA med smak av vattenmelon och citron- jakt! Vi hade nämligen fått en smakprovs- kod som gav oss en gratis flaska var, så då var vi tvugna att leta reda på LOKA'S nya smak. Hehe..
Gick till Direkten och Konsum först, vilket var två ställen av de olika där kupongen gällde, men där fann vi inga, så vi gick till Willys där vi fick tag på dem. Hihi, jättegod smak iallafall! :)
Sedan spelade vi lite sällskapsspel, det blev Vilda Vikingar och Familje Alias, supertrevligt!
Har varit och kollat på en liten del av en hockeymatch med pappa, mellan Eksjös blandade lag av 95or och 96or som spelade mot HV71. Jag tittade dock inte så intenstivt utan sms:ade fina ord till mina vänner och min älskade Johannes istället. Mycket finare!
PEEEEEACCCE!


Random
Juli 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0