27e februari.

Jag vet att jag suger på att blogga just nu, ja. Men jag pallar helt enkelt inte, och har för mycket annat fint för mig. Som att hänga med älskling så mycket jag kan såklart, spela The Sims (är inne i en The Sims- period nu igen. Men jag tycker att Sims 3 är mycket bättre än Sims 2, och jag har just nu bara Sims 2. Ska nog ladda ned Sims 3, men om jag inte fixar det så får älskling hjälpa mig, eller? Gör du det, hjärtat? Hihi) och sedan är det ju en del plugg som måste göras i veckorna. Fast egentligen har ju tid för jag sitter ju vid datorn för att kolla fejan och läsa andras bloggar ibland, haha.. Jo, men det är väl så att jag inte har lust eller bara inte tänker på min digitala dagbok. Så är det! ;)
Idag har jag hängt med systrarna hemma hos Amanda och Josefine (förlåt Jozzan, haha). Och vi har fikat (såklart!), pluggat, spelat olika trevliga sällskapsspel, pratat om vårat möjligtivs blivande band vid namn Chemical Anatomy- det vore iallafall väldigt kul att bilda ett band- och haft det allmänt trevligt. :) När systrarna åt middag så dansade jag till Boom, Boom, Boom, Boom!! med Vengaboys och ställde frågor ur ett sexquiz- häfte till Agnes. Sedan blev vi ganska flummiga och ja, det var kul, kul, kul, kul!! :D
Imorgon har vi biologiprov på området genetik. Jag känner mig ganska påläst nu och hoppas det går vägen!
En ny vecka väntar, och det känns bara bra. :)
Haha, nu började "En gång är ingen gång" spelas i Spotify. Johannes introducerade Björn Rosenström för mig. Visst, jag hade ju hört honom förut, men en dag satt vi och lyssnade igenom massor av hans låtar. Och ja, de är rätt sköna! ;) Lättsamma liksom.

Jag och Johannes varit tillsammans i tre månader nu.
Jag älskar dig ♥ Du är bäst!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0