Snowy monday.

Tacos, Ben & Jerry's, Anden i glaset och film hos Jessica med klasskompisarna Elin, Julia och Moa i fredags. Det var mys! Men vafasen, Anden i glaset fungerar ju inte.. Besvikelse! Fast det kanske inte fanns några andar just där. Hehe. ;)
Mådde så bra efter all mat och glass sedan.. Naaat, jag ville köra ner två fingrar i halsen, uuh.

Sov hos Jessica och för att fixa hennes hår dagen efter, då hon skulle på lucialottning. Det var julmarknad i helgen, men efter lottningen så var jag frusen och drog hem. Sedan träffade jag älskling. Vi sov bort typ hela dagen, haha soooft! :)
Drog ut till mamma igår. Fixade lite då vi fått nya fönster överallt, satt upp andra gardiner med texten "Amor vincit omnia" och fick lust att inreda om mitt rum lite. Sätta upp en fet tavla över min säng och fylla min säng med fina prydnadskuddar och så. Älskar mammas place! Men det är mer chill att vara i stan då jag kan röra mig mer fritt, om man säger så, jag har ju ingen moppe och det är ju jobbigt att cykla flera kilometer in till stan liksom. :p 


PEACE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0