Lördagen den sjuttonde.

Hai. :)

Drog till älskling så fort det var möjligt efter skola och cellospel igår. Efter en vecka utan hans närhet så var det fiiinfint. Vi tittade på massa film, In Time som var rätt så cool! Människorna har där en nedräkningsklocka ingraverad i armen, och man handlar med den tiden. Inget kostar pengar, utan tid. Och när tiden tar slut hos en människa- så är dess liv slut. Den var himla spännande och så. Det blev även Mupparnas Jul med. :D
Min älskling är den finaste

Idag är det lördagen den  17e december, och det snöar lätt utanför fönstret mitt. En vecka kvar till julafton idag. Att vakna upp på julaftons morgon, det är nåt av det mysigaste som finns. Ska ta vara på sällskapet, bara njuta av julen. Jag längtar.
Drar nog ut till mamsen lite senare, för att göra massa julgodis! Kan bli spännande det. Jag vill göra snöbollar, knäck och mintkyssar. Mmm.. :)

Julefrid!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0