Hunting.

Jag är just nu i full färd med att göra en sats knäck! Vilket jag även gjorde igår, MEN de stelnade aldrig. Blev så knäckt!! Haha, åh så kul man kan vara.. Och jag kom på att det berodde på att det stod i receptet att smeten skulle värmas under 8 minuter, och man kunde välja hur många knäck man ville göra och så anpassades ingredienserna efter det, men icke beskrivningen på hur man gör och därför inte hur länge de skulle värmas. Jag gjorde 100 fucking stycken och 8 minuter skulle det vara för 40 st- receptet. GAH! Men nu köttar jag igen som den strong girl jag är. ;) Typ.

Under förmiddagen var jag med mor min i skogen och jagade. Mysigt att strosa runt i vinterlandet, följa våran hund som jagar små harar, och gjorde oss vettskrämda då hon sprang ut på stora bilvägen, och så är det ju mysigt att dricka varm choklad under en gran och snacka om livet. :)

Fina hunden vår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0