Från naturvetare till samhällsvetare.

Sitter med en kopp choklad och en rostad macka som avslut på min lagom ambitiösa idag.
Började givetvis dagen i skolan då jag hade spanska på morgonen på en onsdag, då jag annars hade sovmorgon som naturvetare.. Jo, nu går jag istället samhäll! Lite mer chill, faktiskt, i alla fall på mattefronten. Haha. ;) Gick igenom ideologierna på historian idag och så. Nu blir det ju mera SO- ämnen, men jag börjar tycka att det är mer intressant nu känner jag. Förr var inte SO mitt favoritämne direkt.

Drog ut till mamma idag igen för att ta hand om vovvarna, efter att jag träffat meine Liebe över en John Blund.  Har städat hela huset och fixat här och pluggat lite matte då vi har prov på fredag (på procent, som jag redan arbetat med på natur. Har ju bearbetat en hel mattebok på den linjen redan! Och de på samhäll har bara gjort hälften i sin bok, heh). ;)

Igår träffade jag förresten mina gulliga vänner- systrarna Amanda och Josefine, och sedan kom även Agnes förbi. Det var på tiden att vi hängde lite. :)
Vi hängde på Spelverket. Spelade Mario Kart som är superkul med värsta rattarna man styr med, och air hockey som gav mig träningsvärk i armen idag och så spelade jag även biljard med ett skönt grabbgäng som typ spelar det varje dag där, hehe. :) Skojigt.

Mina updates här, alltså. Värsta novellerna. Tihi.
Åh, jullov snart ju! Göttigt värre, jao.

Denna kofta. Åh.
Denna kofta. Den vill jag ha.
Men denna kofta, den är slutsåld på H&M.
Depp. För den är så fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0