Sunshiny Day.

Den här dagen känns allmänt lång och härlig! Vaknade redan runt sju imorse samtidigt som mor min, och därför känns dagen extra lång liksom. Kände att det inte var någon mening att somna om då solen sken ute och så. :)

Började dagen med att dra ut och fota de bilder jag lade in här på bloggen tidigare idag, blev väldans nöjd med dem. Sedan drog mamma och jag in till stan och handlade lite blommor, jag fick en jättefin växt till mitt fönster också. Och sedan kollade vi runt i affärer, åt en glass och hade tänkt hyra film men hittade ingen, första gången. Vi åkte nämligen en till sväng till stan för att lämna lillebror där och då hyrde vi Svinalängorna. Handlade också grejer till grillspetten som vi håller på att grilla nu. :)

Sedan drog vi till en mycket mysig liten sjö, som ligger där vi bodde innan, i Stockeryd. Och vattnet var himla skönt!  :)
Nu blir det snart mat, en cider och sedan film!
Puss och kram.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0