23 augusti.

Imorse tog de äntligen den min tandställning! Jätteskönt, och fint blev det. :D Det där klassiska att man slickar på sina tänder och tycker att de är så lena, det är en skön känsla faktiskt. ;) Hihi.
Nu återstår bara en annan liten procedur så att tänderna håller sig i sin position; jag ska ha som en plastprotes över tänderna. Jag fick göra avtryck av mina tänder så att den ska sitta som en smäck. Jag blev dock lite ledsen, jobbigt att ta ur den varje gång jag ska äta, speciellt i skolan liksom. Och sen ser det nog lite småkul ut. :( Hehe ... Ska man vara fin så får man lida pin! Helt enkelt.

Annars är vädret underbar såhär sista-sommarlovsdagen-innan-skolstarten till ära. Fantastico!
Har varit ute på bror en sväng för att köpa springkläder. Jag behövde en tröja, och Lidl hade überbra priser så!
Och sedan var vi på stadsbiblioteket för att låna varsin bok. Jag lånade Bree Tanners andra liv, av en favvo-författarna- Stephenie Meyer. Ni vet, författaren till Twilight- böckerna!

Och imorgon börjar då skolan. Börjar ju gymnasiet nu, stor chey. ;) Får se hur det blir att gå naturvetenskapsprogrammet. Säkert toppen. :)

Peace bre!




I can't stop smiling.

Känns finfint att slippa ha räls nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0