Middag.

Pappa gjorde iordning värsta middagen igår kväll. Först en liten drink, sedan förrätt med parmaskinka och melon bl.a och varmrätten bestod av en kycklinggryta och färsk pasta, och sedan blev det Lottas finfina äppelkaka till efterrätt. Det var himla gott!
Mina två storebröder, David och Johannes, och Johannes kompis Lisa var här också. Blev mycket prat om allt mellan himmel och jord, trevlans var det!

Sedan drog Lotta, farsan och jag ut på stan en sväng. Kom gratis in på Vaxblekaregården tydligen, vi kunde bara glida in då pappa kände till någon där vid ingången. Och väl där inne på gården stod Patrik Isaksson på scen och sjöng! Det var kul, hehe .. ;)
Sedan gick vi till torget där en massa raggare körde omkring, och det stod snygga amerikanska raggarbilar här och var.
Jag gick mest ut för att testa gå med mina nya klackar, och det var ju inte så svårt! :p Har knappt gått i klackar ute förut, så därför. Mötte mina tre vänner dessutom. Agnes, Amanda och Jozzan satt på en bänk. :)


Lite random sådär, så bjuder jag på en bild,
bara för att jag hade så tjusig ögonskugga då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0