Grattis mor!

Dagen till ära är min mammas födelsedag. :) Så snart hämtar hon mig och så ska vi fira lite. Jag har fixat en fin liten present också, gullig som jag är.

Annars så vaknade jag upp hemma hos min finaste älskling imorse då han drog till jobbet. Fan vad han ska jobba och slita, min pojkvän. :p En annan har sommarlov liksom, och så jobbar ens älskade, trist ju! Men det är ju bra med jobb, så.. Får vara med honom snart, för han är äntligen ledig några dagar sedan. :)



Jag med mammas lilla present nyligen.

~_________________________________________________________________~

Update den 12e augusti, med lite bilder från födelsedagen.


Min vackra present till mamma.
Fantastisk gräddlila ros med ett cannabis- liknande blad bakom i en finfin vas,
och mamma tyckte mycket om den!


Söta mami och lillebror Isak där i bakgrunden.


Och mormor och morfar var med och firade.
Alla åt kräftor förutom Ester, för hon åt rester.
Haha nä, men jag tål ju inte skaldjur, så jag åt mammas fina paj. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0