Where the action is.

Hey!

Jag har tillbringat större delen av denna lördag på en hundutställning i Värnamo med mamma.
Mamma var utställningsansvarig så vi ställde inte ut någon av våra hundar utan bara var där och hjälpte till och så. Jag agerade fotograf och gick runt och tog kort på folket och stövarna med stövarklubbens systemkamera (som vi för övrigt har hemma, självklart passar jag på att tjuva den ibland för att ta lite kort. Hehe :)).
Annars satt jag mest och frös och läste True Blood. :P Men lite trevligt var det allt!
När vi kom till Eksjö igen så köpte vi med oss kinamat hem. Inte varje dag ju, så gott! :)

Vet ni vad rubriken står för? Jo, en festival som äger rum i Göteborg i sommar, med grymma artister som Coldplay, Glasvegas och The Ark. Och jag vill dit!! Om jag inte skulle få det så blir min sommar urtrist, säkert. Det blir inget Grekland med pappsen som det var tänkt..
Jag vill ju ha action! Hehe. ;)

Några bilder från utställningen idag;



En söt Smålandsstövare vid namn Rambo.


Våra hundar och jag.


Våra hundar- Finnstövaren Jaga och taxen Morris.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0