18e april- årets första dopp!

En måndag utan skola och underbart väder, det är finfint! :)
Gick upp strax innan 11 idag, det var väldigt varmt i rummet så jag pallade inte ligga kvar.
Drog på mig kläder och åt lite frukost. Sedan tog jag med mig min bok och handsfreen ut i hängmattan, låg där och njöt av vädret och den grymma boken (True Blood) plus bra musik.
Sedan hämtade pappa mig och Isak, och så drog vi till Nässjö. Tandläkarbesöket gick ovanligt snabbt idag. Sedan drog vi och kollade på lite grejor till uteplatsen. Blev väldigt mysigt med ett parasoll och balla lyktor som är batteridrivna liksom. :) Där ute åt vi grillad korv innan, pappa, Isak, Agnes och jag. Trevlans var det, och riktigt kul! Vilka samtalsämnen. :P

Efter att vi varit i Nässjö så drog jag hem till Agnes där hon och Amanda hängde. :) Vi överförde bilderna från fotosessionen vi hade (se bilden nedan, en bild därifrån) till hennes dator för att kolla på dem och så hon kunde skicka dem till mig på MSN nu ikväll, och sedan drog vi till campingen för att ta årets första dopp!
GAH, vad vi ylade och hade oss då vi plågade oss genom att låta bit för bit av våra kroppar kylas ned av vattnet. Men det var rätt skönt ändå, i luften var det väldigt skönt- frös liksom inte ens efter badet. :)
Vi drog hem till mig sedan, chillade bara framför datorn och så innan vi åt grillad korv då.

Jag, fotograferad av Agnes.
Redigerade den lite i Picnik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0