Un noche con amigos.

Det blev en fredag bestående av lite umgänge med mormor och morfar och sedan filmkväll med kompisarna. :)
Vi lagade tacos här hos mig ikväll, vilket blev väldigt gött. Och sedan har vi tittat på en komedi och en skräckis. Komedin var sådär, minns inte riktigt namnet på den, men skräckisen var hyfsad, och väldigt äcklig. Den hette Killer Theory.
En otäck olycka inträffade dock här ikväll, men vill inte skriva mer än så. Vi blev rädda och jag grät.. :(
Annars var det trevligt. Agnes och jag promenerad runt i stan lite för cirkus en timma sedan, hihi. ;) Och nu har allihop tyvärr dragit hem och jag är nu ensam hemma. Fast det är rätt fint det med ibland faktiskt.
...
Men jag vet inte om jag pallar bloggen, inte varje idag iallafall vilket säkert märks. Men äh, om jag ska vara ärlig så tycker jag bara om att skriva av mig lite, bryr mig inte om hur många som läser, skulle nog tycka det var rätt obehagligt om flera hundra läste min blogg. Jag vill mer ha bloggen som en digital dagbok liksom. Och om folk tycker om att läsa om det jag har för mig så är det ju bara trevligt! :)
Skall väl strax lägga mig, är rätt trött. Dock är det inte konstigt med tanke på tiden.
PEACE

Älskade vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0