HOME.

Hey!

Detta dygn har tillbringats med min kära vän Agnes. Det har dock inte gått ett dygn än, men om några få timmar eller så- men det känns ju rätt fint att skriva så! :)
Hon kom till mig igår, vi gick och köpte lite picknick bestående av muffins och vindruvor, innan vi drog bort till ett gulligt berg, s.k Sagoberget.
Där försökte vi spela in några scener, men det gick inget vidare. Agnes blev blöt då hon skulle ligga på marken nedanför berget efter ett självmordsförsök (nä, inte på riktigt, en SCEN ser ut så), haha. ;)
Sedan fikade vi och snackade, och hade så fint som man kan ha med en underbar vän.

Vi drog hem till mig igen då vi blev lite frusna och då planerade vi kvällen och chillade. Drog hem till Agnes och åt en god middag innan vi beslutade oss för att dra hem till mig igen och sova här. :)
Vi var ute och gick på stan en stund sent under kvällen. Jag försökte liva upp den döda stan, flummade till det. Och sedan skrämde jag Agnes, jag sade att det låg en pundare under en sorts ramp/trappa precis när vi passerade den och då flög hon högt över marken och skrek. Fucking funny!
Vi mötte våran coola klasskompis Elin och snackade i kanske 45 minuter med henne om allt och inget. Treeevligt!

När vi kom hem efter det så testade vi digitala droger, d.v.s youtube- klipp med ljudeffekter som gör att man känner sig hög. Och tro det eller ej, men det funkade! Kändes som att man flög iväg och jag började skrika; "Agnes, Agnes, Agnes!". Det var marijuanan som gav bäst effekt. ;)
Sedan lade vi oss och tittade på halva Paranormal Acitivity 2- filmen. Såg färdigt den när vi vaknat idag. Rätt bra!

Nu blir det väl lite frukost snart.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0