Free monday, hell yeah.

Tänkte bara skriva att jag är hemma i Eksjö igen och lite sådär. Det är chill! :) För idag ska jag möta vännerna utanför kinarestaurangen nedanför mig här, och käka buffé. Känns ju inte helt fel, varken att få träffa dem och snacka lite eller äta goood mat. :D Skönt att vara ledig idag också!
Har inte sovit så gott som jag gjorde inatt under hela helgen. Det var ganska svårt att sova när fem personer låg tillsammans i en megaliten stuga, och dessutom ha en snarkande far i samma byggnad... Nä.
Jag ska äta nåt litet till frukost nu, vill ju vara hungrig när vi ska äta buffé sedan!
Broder David är här i trakterna nu också, så jag hoppas på att träffa honom något idag också. :)
Ciao!


Halmstad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0