111304.

Denna onsdag började med ett nationellt prov i engelska, vi skrev en uppsats.
Det gick ganska bra, tror jag. 
Träffade René en sväng idag på lunchen, grymt trevlig grabb det där! :)
Kompisarna pallade inte vänta på mig då, så de åt lunch innan mig. Men sedan kom våran SO- lärare Jonas och gjorde mig sällskap. Det var trevligt att prata lite med honom. :)
Snackade med Miranda och frågade om hon hade lust att hänga efter skolan, så vi gick hem till henne. :D
Vi hade det kul, busringde lite och snackade. ;) Miranda är en riktigt fin vän! <3
Är i stan hos papsen nu igen. Mamsen drog till Stockholm, vilken diss! Haha nä, vi ses i helgen igen tror jag. :)
Nu börjar jag bli sugen på att kyrpa ner i min säng. Min jobbiga bäddsoffa, mhm.
PEACE


28 december 2010.

Kommentarer
Postat av: Miranda

haha skitkul :)

Du e en fin vän<3

2011-04-14 @ 18:07:27
URL: http://theuptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0