Skiftande väderlek & shopping på Lindex - LÖRDAG.

Nu regnar det, igen. När jag gick ut nyss så sken solen så fint så, och när jag väl gick en bit bortåt bilvägen med Morris så blev solens strålar en aning mildare. Och som sagt- nu regnar det.
Himla skiftande väder hösten har att erbjuda, alltså!

Idag ville jag in en sväng till stan för att kolla på Lindex efter jeans. Så mamma och jag for in till stan i förmiddags för att handla lite. Visar i mobilblogg efter det här vad det var jag fick, så ni får en bild på det också! :)
Sedan var vi bjudna på en fika hos mormor och morfar, så vi åkte dit och fick kaffe och ljuvligt goda små chokladbitar från Åres chokladfabrik! :)

Nu har typ slutat regna. Hur skiftande väder?!
Kyss

På den här datan har jag en hel del randompics från mobilen.
Isak i sin sverige-gipsmask, för ett tag sen..





Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in... Hoppas du får en bra lördag kväll :)

2010-09-18 @ 18:07:30
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0