Pressat

Sitter och tittar på Starlounge- videosar, men borde väl plugga till SO- provet vi har på fredag.
SO... Och dessutom så mycket på en gång! Makt... Och min hjärna sätts på prov. Jag vet inte hur jag ska plugga, hur jag ska lägga upp det. Det kommer nog inte gå sådär speciellt bra tror jag.

Skitsamma. Idag är det nice program på teven iallafall! Scrubs, Idol och House ska jag titta på. :)
Jag hade visst glömt hänga upp tvätten som låg färdigtvättad i maskinen, och pappa frågar om jag kan städa här hemma snart, och det gör jag gärna för att jag verkligen vill hjälpa till... Och sedan plugget! Fasen vad pressat det blev, och så sitter jag här.. Nu är det illa, nu drar jag och gör livet lite bättre, eller något.

Jag behöver träna, och det borde jag fan kunna nu efter denna förkylning, för det är mycket bättre nu.

Ah, ciao!

Här är min fina fåtölj, var bara tvungen att visa den också..



..Och min växt
. Fina va? :)

Kommentarer
Postat av: eluttt

sv: tack ! :D

2010-09-21 @ 16:23:06
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0