Makaroner och lila gardiner

För runt en timme sedan kokade jag upp makaroner, och värme upp ett gäng köttbullar. Så efter en portion makaroner och tio köttbullar så kändes det bra- mat är lycka även om det är så enkelt som det jag gjorde iordning. :)

Jag har varit själv hemma största delen av dagen. Chattat med vännerna på MSN och fixat lite. Har fått upp två till gardinlängder i mitt rum, så nu har jag två panellängder på vardera sida om fönstret, i två olika lila nyanser. Och sedan fixade jag dit min nya lampskärm från Ullared på min fönsterlampa. Den är lila den med. Det blev fint! :)

I förra inlägget lade jag ju upp några övningar med pilatesboll, men kan säga att de bara är 2 av 4 uppvärmningsövningar och 2 av 8 "huvudövningar", av de övningar jag brukar köra. Men det var inte helt lätt att rita upp bilderna över hur övningarna ska utföras, och det skulle bli rätt mycket. Så jag kan ju fördela upp alla övningarna i fler inlägg, någon annan dag!

Om jag hade varit frisk så hade Agnes och jag gått på bio ikväll. På "I rymden finns inga känslor". Så himla synd att det är som det är nu!
Blir nog ingen skola imorgon, kan inte redan ha frisknat till tills imorgonbitti, så nej. Mhm..

Det blir en helchill kväll här, hell yeah!
Kjam



Lila lampskärm från Ullared.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0