26e sept.

Har hängt en hel del med vännerna nu, vilket gillas väldigt mycket! Sov över med Amanda, Agnes och Josefine (Jozzan, om hon nu läser det här.. Hon gillar nog bäst att man stavar så) från igårkväll tills idag, vilket har varit väldigt kul och mysigt. :)
Igårkväll gick jag och Jozzan till Ränneslätt där det har varit Ränneslättsloppet. Det var någon show där på kvällen och livemusik. Men jag hängde mest med för att vara lite snäll mot Jozzan. Hon träffade nämligen en kille där, ett gäng från Dalarna. Dalmål = mys! Jag har ju faktiskt släkt i Falun, som jag träffat alltför få gånger, och det var ju år sedan nu! Våran släkt är så stor, helt otroligt! Härligt det, men jag vill ju träffa dem också...

Stannade kvar en stund hos Agnes efter att systrarna åkt hem. Då jag tänkte ge mig av med cykeln hemåt, så ångrade jag mig. Eftersom jag inte trodde någon var hemma, så pallade jag inte åka hem och vara här ensam. Så istället gick Agnes och jag en foto- promenad (Agnes hade med deras ganska bra kamera som vi, eller mest hon, fotade lite med), en ganska bra bit gick vi faktiskt. Genom skog, förbi en gård och sedan ut vid ett industriområde innan vi sedan fortsatte gå längs cykelvägen tillbaka mot Kaffekullen. Ruggigt och kyligt, men ändå trevligt såklart! :)

Jag har tittat på Ensam mamma söker och ätit lite popcorn. Innan dess var Bettan och hennes son Johan här, de har varit här sen igår, och vi åt en god middag med kykling, currysås och ris. Gott!!
Därefter försökte jag mig på matten igen, vilket jag höll på med innan också. Men det går faktiskt åt skogen just nu, och jag ligger en aning efter. Får kämpa på ganska ordentligt nu. Aaahh!

xoxo

Hängde på Chatroulette i somras, och en vacker dag stötte jag på Justin Bieber!

Lite coolt, faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0