19e september- Birthday pics

Tänkte skriva godmorgon och sådär, så godmorgon godmorgon!
Har inte speciellt mycket mer att skriva än så.. Men kan ju berätta att det blir Tyskland den 3e oktober, Schneverdingen. Jag är med i utbytet, då vi åker dit, får bo hos en tysk under en vecka ungefär, och sedan kommer dessa tyskar hit till Eksjö i maj, nästa år då. Får hoppas allt går bra och att det blir kul och trevligt! :)

Jag vaknade upp runt 8:15 typ, tänkte att jag kunde gå upp då istället för att försöka somna om, skadar ju inte alls om jag är lite trött ikväll eftersom jag ska sova vid hyfsad tid, med tanke på att det är skola imorgon dårå.
Frukost har jag inte ätit än, men det ska jag strax, och sedan blir det nog att hänga med mamma till någon skjutgrej i Mariannelund. Mamsen är jägare så hon ska väl övningsskjuta, så jag hänger nog på.
Ikväll är det säsongsstart för Scrubs! Klockan 22 dessvärre.. Borde ju sova, men får se hur det blir för jag vill gärna följa den säsongen ordentligt!

Nej, men om jag skulle käka lite frulle och sådära. Så blir det!
Have a wonderful sunday folks, peace.

Får bli några bilder från min födelsedag (eller det kanske var några dagar innan själva födelsedagen, men iallafall), då jag bjöd hem vännerna för att fira mig med myskväll. :)
Vi åt kycklingwraps och till efterrätt mina underbara (ja, de var riktigt fina faktiskt!) halloncheesecakes, och sedan tittade vi på film och hade det allmänt trevligt! Vill ha den kvällen tillbaka.. ♥






Josefine & Agnes


Amanda






Och jag


Fina vänner

Jag redigerade alla bilder i picnik!



Kommentarer
Postat av: Angie

Ester!!!



Du får igen, jag lovar!!!! :o

2010-09-19 @ 13:25:45
URL: http://agneesekedahl.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0