Lördag

Det är lördag. Dagen innan vi ger oss av till Tyskland.
Jag vaknade klockan 8 första gången, somnade om till halv 9 och hade svårt att somna om. Jag satte igång att packa ner outfits för veckan i Tyskland, och jag fick till det rätt bra. Så nu har jag det gjort, vilket känns bra.

Nu ska jag duscha och fixa mig innan jag ska ut på stan för ärenden. Amanda och jag skulle kolla efter presenter tillsammans, men hon sover ju än den sjusovaren ;) Men brorsan och jag drar nog ut iallafall, tar en promenad. :)

Ser fram emot resan, men kommer nog bli rätt nervös och spänd, då jag är orolig för att prata usel engelska. Jag antar att jag har helt okej engelska, men det är så sällan man snackar, så den är väl rätt oslipad vid detta laget.

Dags för en dusch, my hair needs it. Och dessutom lägger jag nog den underbara "fudge- masken" i ansiktet. Man vill ju bara slicka upp den när man har den i fejjan!

Ciao, so long!

Fudge- google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0