Är hemma hos mojmoj och mojfaj min. Gått h...

dsc03555 (MMS)

Är hemma hos mojmoj och mojfaj min. Gått hit några dagar nu efter min prao, då mamma inte kommer till stan förrän cirka en timme efter att jag slutat. Trevligt det! :) Trivs ju här. Annars så, jag mår bara bra; fredagsfeelingen har ju smygit sig på, och jag är nöjd med min prao- vecka. De tyckte jag var duktig som sagt och en av dem som jobbar där började snacka om sommarjobb innan jag skulle gå hem! Något vårdyrke är nog ganska rätt för mig, som det känns just nu iallafall. Mår bra av att hjälpa andra! Ikväll blir det choklad, chill och Idol. :-D Gött! Bilden ovan är bara en randombild från när jag sov hos Agnes för nåt tag sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med choklad. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 16:03:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0